Avril - tas ir pavasaris, svaigums, atjaunošanās un daba, kas pārtop jaunās sajūtās. Viss, kas atbilst zīmola vērtībām: kvalitāte, dabiskums, jaunums, jautrība, krāsas.
Avril nav tikai bioloģiskās kosmētikas zīmols. Avril iekļaujas ikdienas dzīvē, iedvesmojoties no drošas vērtības: vienkāršības. Bet tas, ka zīmols tiek padarīts vienkāršs, nebūt nenozīmē, ka Avril vēlme ir ieguldīt tajā mazāk darba. Pavisam noteikti nē! Avril ražotāji iegulda laiku un darbu, lai produkti būtu tikpat labi, kā citi veikalos atrodamie produkti un pat vēl labāki – tāpēc tie tiek ražoti no dabīgām izejvielām.
“Organiskais” ir daļa no Avril DNS. Sertificēto bioloģisko kosmētiku ir apstiprinājušas neatkarīgas struktūras, kas garantē, ka ražošanas sastāvdaļas atbilst stingrām bioloģiskās kosmētikas specifikācijām, sākot no izejvielām, beidzot ar gataviem produktiem.
Avril organiskā kosmētika tiek ražota Eiropā: lielākā daļa Francijā. Kvalitāte ir viena no galvenajām prasībām. Produktus sertificē bioloģiski neatkarīgas organizācijas Ecocert, Qualité France un Bureau Veritas. Šo sertifikācijas iestāžu izsniegtās kvalitātes zīmes nodrošina, ka tie atbilst bioloģiskās kosmētikas sertifikācijas kritērijiem:
- Produkti nesatur ĢMO, parabēnus, fenoksietanolu, nanodaļiņas, silikonu, PEG, smaržas un sintētiskās krāsvielas, kā arī dzīvnieku izcelsmes sastāvdaļas (izņemot to, ko tie dabiski ražo).
- Produkti satur vismaz 95% dabiskas izcelsmes sastāvdaļu un vismaz 10% bioloģiskās lauksaimniecības sastāvdaļu. 10% var šķist diezgan zems rādītājs, taču jums jāzina, ka kosmētikas līdzeklis satur lielu daudzumu ūdens un minerālvielu (tātad nelauksaimniecisku) sastāvdaļu. Patiesībā vismaz 95% augu sastāvdaļu jābūt no bioloģiskās lauksaimniecības.
- Iepakojumu apstiprina Ecocert vai Bureau Veritas, ņemot vērā to mazo ietekmi uz vidi.
Kvalitāte nozīmē arī rūpes par savu vidi. Tā piemēram 2018. gadā Avril iestādīja 512 koku, lai kompensētu produktu ražošanas CO emisijas. Kā arī, saskaņā ar Eiropas tiesību aktiem, netiek veikta produktu testēšana ar dzīvniekiem, un vairāk nekā 70% no klāsta ir vegāniski, proti, bez dzīvnieku izcelsmes sastāvdaļām.
Avril produktus raksturo viegla lietošana, krāsu intensitāte, aktīvo sastāvdaļu efektivitāte, noturība, struktūra un arī pieejamība ikvienam! Lieliskas kvalitātes produkti ar klientiem draudzīgām cenām nav bieži sastopami skaistumkopšanas produktu plauktos. Avril piedāvā taisnīgas cenas, kā arī ir izstrādājuši gan vīriešu, gan bērnu sēriju, lai apmierinātu visu klientu vajadzības.
Kā Avril var pārdot savus produktus klientiem pieejamās cenās?
- Uzņēmums samazina visu nevajadzīgo iepakojumu un atkārtoti izmanto iepakojuma kastes. Produktiem nav pārpakošanas, un tiek izmantoti otrreiz pārstrādājami iepakojumi.
- Netiek drukāti čeki nevienā no Avril veikaliem.
- Tiek izmantota “zaļā” elektrība ražošanā.
- Tiek samazinātas visas mārketinga izmaksas: nav reklāmu. Avril nereklamē savus produktus, izmantojot populārus cilvēkus, kur tie slavētu produktu kvalitāti, kā arī netērē resursus reklāmas bukletu un katalogu drukāšanai.
- Netiek ražoti produktu paraugi. Šī ir daļa no zaļās politikas un izmaksu samazināšanas, lai piedāvātu klientiem augstas kvalitātes produktus par pieejamāku cenu.
Avril savus klientus uztver kā savu labāko sadarbības partneri. Klienti tiek aicināti runāt par produktiem: katra atsauksme par kvalitāti tiek uzklausīta un ir daļa no lēmumu pieņemšanas procesa. Avril arī uzdrošinās pateikt “nē”. Ja, neraugoties uz centieniem, formula neatbilst viņu prasībām, uzņēmums izvēlās to nepiedāvāt, pat ja pieprasījums ir liels. Kāds produkts pēkšņi trūkst Avril sortimentā? Tā nav nejaušība. Tas vienkārši nebija pietiekami labs.
“Tā kā savā ikdienas dzīvē mēs paši esam klienti, mēs sniedzam vislielāko atzinību savējiem. Mēs esam apņēmušies dalīties pēc iespējas vieglāk: pa tālruni, veikalā, savos sociālajos tīklos. Mēs esam tur, kur jūs atrodaties, un mēs piedāvājam jums ātru un efektīvu risinājumu. Uzticība ir jebkuru attiecību pamats. Mēs nekad neapšaubām mūsu klientu vārdu. Mēs vēlamies ne tikai apmierināt klientu vēlmes, bet arī pārsteigt ar mūsu produktu kvalitāti. Pieejamība mums netraucē tiekties pēc izcilības.” Šis ir viens no daudziem Avril zīmola moto, kas palīdz radīt ne tikai organisku, dabīgu kosmētiku, bet arī ar to priecēt ikvienu lietotāju.