Mans grozs (0,00 €)

Piegādes izmaksas Eiropā

PASŪTĪJUMU IZSEKOŠANA:

Kā izsekot savu pasūtījumu?

1) Veic pasūtījumu mūsu veikalā un saņem rēķinu e-pastā vai apskati to savā profilā ŠEIT;

2) Veic rēķina apmaksu;

3) Saņem pasūtījuma izsekošanas numuru e-pastā tiklīdz Tavs pasūtījums ir izsūtīts;

* Ja esi reģistrēts lietotājs, tad vari apskatīt sava pasūtījuma izsekošanas numuru, ienākot sistēmā un ielogojoties savā profilā ŠEIT  - pēc tam spied uz "mani pasūtījumi" - "apskatīt pasūtījumu" - "track your order" - un ieraudzīsi sava pasūtījuma izsekošanas numuru. 

4) PĒC TAM IEVADI SAVU IZSEKOŠANAS NUMURU ŠEIT ZEMĀK (PĒC SAVA IZVĒLĒTĀ PIEGĀDES VEIDA - OMNIVA VAI VENIPAK) UN SEKO SAVA PASŪTĪJUMA PIEGĀDES STATUSAM: 

OMNIVA PAKOMĀTS/KURJERS 

VENIPAK KURJERS

TEV IR IESPĒJA IZVĒLĒTIES SEV PIEMĒROTĀKO PREČU PIEGĀDES VEIDU:

1. Venipak kurjers (visā Eiropā) – pasūtījums tiek piegādāts, izmantojot kurjera servisu. Paka tiek nogādāta līdz Tavām mājas durvīm. Seko savam pasūtījumam, ievadot Venipak izsekošanas numuru šeit: VENIPAK KURJERS-IZSEKOT PASŪTĪJUMU

Pirms piegādes saņemsi informāciju ar gaidāmo piegades laiku no Venipak. Ja piegādes laikā nebūsi mājās, tad kurjers sazināsies ar tevi par citu piegādes laiku. Sūtījuma saņemšanas brīdī Tev būs jāuzrāda kurjeram personas apliecinošs dokuments (pase vai ID). Sīkāka informācija par pakas saņemšanu Latvijas teritorijā no Venipak kurjerdienesta atrodama ŠEIT.

2. Omniva pakomāti (visā Baltijā) - piegāde ar Omniva ir iespējama uz lielākajām pilsētām visā Baltijā.

Šobrīd pieaugošā piegādes pakalpojumu pieprasījuma dēļ piegāde uz OMNIVAS PAKOMĀTIEM var kavēties!

Seko savam pasūtījumam, ievadot Omnivas izsekošanas numuru šeit: OMNIVA PAKOMĀTS-IZSEKOT PASŪTĪJUMU

Saņemt sūtījumu Omniva pakomātā varēsiet 1 - 2 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Sūtījuma saņemšana Omniva pakomātā ir pavisam vienkārša un aizņem vien 15 sekundes. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas.

Sīkāku informāciju par Omniva pakomātu darbības noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT 

3. Omniva kurjers (visā Baltijā) - kurjerpasta prece tiks nogādāta uz adresi, kas norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī. Seko savam pasūtījumam, ievadot Omnivas izsekošanas numuru šeit: OMNIVA KURJERS-IZSEKOT PASŪTĪJUMU 

Personai, kura pieņēmusi kurjerpasta preci, jāapstiprina pieņemšana un piegādes dokumentā vai plaukstdatorā (PDA) jānorāda šāda informācija: vārds un uzvārds; paraksts; piegādes laiks un datums (izņemot PDA). Baltijas valstīs Kurjerpastam ir jāinformē Adresāts par kurjerpasta preces piegādāšanu telefoniski vai ar īsziņas un/vai e-pasta palīdzību. Ja Adresāts neatbild uz tālruņa zvanu, tā numurs neeksistē vai ir norādīts nepareizi, kurjeram preces atsūtīšanas dienā uz izsniegšanas centru vai, vēlākais, nākamajā dienā vienu reizi jāmēģina preci nogādāt norādītajā adresē.

Ja pirmais piegādes mēģinājums Latvijas Republikā vai Lietuvas Republikā bija neveiksmīgs, otrais piegādes mēģinājums tiks veikts nākamajā darba dienā. Ja Latvijas Republikā un Lietuvas Republikā arī otrais piegādes mēģinājums bija neveiksmīgs, sūtījums tiks nodots pakomātam vai vietējam izsniegšanas centram. Kurjeram, izsniedzot kurjerpasta preci, ir tiesības pieprasīt Adresātam identificēšanas nolūkos personu apliecinošu dokumentu. 

Sīkāku informāciju par Omniva kurjera pasta noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT 

4. Paņemšu pats uz vietas noliktavā (iespējams tikai Latvijā) - pēc pasūtījuma veikšanas sagaidi zvanu un saskaņo laiku, kad atnāksi pēc preces. Preces saņemšana bez maksas ir iespējama Rīgā, Rēzeknes ielā 3a.

Piegādes izmaksas Eiropā

  • Kurjers visā Eiropā
    9.99

    no 100 € bez maksas Eiropā

    no 50 € bez maksas Baltijā

  • Omniva pakomati Baltijā
    2.99€

    no 50 € bez maksas Baltijā

PASŪTĪJUMU IZSEKOŠANA:

Kā izsekot savu pasūtījumu?

1) Veic pasūtījumu mūsu veikalā un saņem rēķinu e-pastā vai apskati to savā profilā ŠEIT;

2) Veic rēķina apmaksu;

3) Saņem pasūtījuma izsekošanas numuru e-pastā tiklīdz Tavs pasūtījums ir izsūtīts;

* Ja esi reģistrēts lietotājs, tad vari apskatīt sava pasūtījuma izsekošanas numuru, ienākot sistēmā un ielogojoties savā profilā ŠEIT  - pēc tam spied uz "mani pasūtījumi" - "apskatīt pasūtījumu" - "track your order" - un ieraudzīsi sava pasūtījuma izsekošanas numuru. 

4) PĒC TAM IEVADI SAVU IZSEKOŠANAS NUMURU ŠEIT ZEMĀK (PĒC SAVA IZVĒLĒTĀ PIEGĀDES VEIDA - OMNIVA VAI VENIPAK) UN SEKO SAVA PASŪTĪJUMA PIEGĀDES STATUSAM: 

OMNIVA PAKOMĀTS/KURJERS 

VENIPAK KURJERS

TEV IR IESPĒJA IZVĒLĒTIES SEV PIEMĒROTĀKO PREČU PIEGĀDES VEIDU:

1. Venipak kurjers (visā Eiropā) – pasūtījums tiek piegādāts, izmantojot kurjera servisu. Paka tiek nogādāta līdz Tavām mājas durvīm. Seko savam pasūtījumam, ievadot Venipak izsekošanas numuru šeit: VENIPAK KURJERS-IZSEKOT PASŪTĪJUMU

Pirms piegādes saņemsi informāciju ar gaidāmo piegades laiku no Venipak. Ja piegādes laikā nebūsi mājās, tad kurjers sazināsies ar tevi par citu piegādes laiku. Sūtījuma saņemšanas brīdī Tev būs jāuzrāda kurjeram personas apliecinošs dokuments (pase vai ID). Sīkāka informācija par pakas saņemšanu Latvijas teritorijā no Venipak kurjerdienesta atrodama ŠEIT.

2. Omniva pakomāti (visā Baltijā) - piegāde ar Omniva ir iespējama uz lielākajām pilsētām visā Baltijā.

Šobrīd pieaugošā piegādes pakalpojumu pieprasījuma dēļ piegāde uz OMNIVAS PAKOMĀTIEM var kavēties!

Seko savam pasūtījumam, ievadot Omnivas izsekošanas numuru šeit: OMNIVA PAKOMĀTS-IZSEKOT PASŪTĪJUMU

Saņemt sūtījumu Omniva pakomātā varēsiet 1 - 2 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Sūtījuma saņemšana Omniva pakomātā ir pavisam vienkārša un aizņem vien 15 sekundes. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas.

Sīkāku informāciju par Omniva pakomātu darbības noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT 

3. Omniva kurjers (visā Baltijā) - kurjerpasta prece tiks nogādāta uz adresi, kas norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī. Seko savam pasūtījumam, ievadot Omnivas izsekošanas numuru šeit: OMNIVA KURJERS-IZSEKOT PASŪTĪJUMU 

Personai, kura pieņēmusi kurjerpasta preci, jāapstiprina pieņemšana un piegādes dokumentā vai plaukstdatorā (PDA) jānorāda šāda informācija: vārds un uzvārds; paraksts; piegādes laiks un datums (izņemot PDA). Baltijas valstīs Kurjerpastam ir jāinformē Adresāts par kurjerpasta preces piegādāšanu telefoniski vai ar īsziņas un/vai e-pasta palīdzību. Ja Adresāts neatbild uz tālruņa zvanu, tā numurs neeksistē vai ir norādīts nepareizi, kurjeram preces atsūtīšanas dienā uz izsniegšanas centru vai, vēlākais, nākamajā dienā vienu reizi jāmēģina preci nogādāt norādītajā adresē.

Ja pirmais piegādes mēģinājums Latvijas Republikā vai Lietuvas Republikā bija neveiksmīgs, otrais piegādes mēģinājums tiks veikts nākamajā darba dienā. Ja Latvijas Republikā un Lietuvas Republikā arī otrais piegādes mēģinājums bija neveiksmīgs, sūtījums tiks nodots pakomātam vai vietējam izsniegšanas centram. Kurjeram, izsniedzot kurjerpasta preci, ir tiesības pieprasīt Adresātam identificēšanas nolūkos personu apliecinošu dokumentu. 

Sīkāku informāciju par Omniva kurjera pasta noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT 

4. Paņemšu pats uz vietas noliktavā (iespējams tikai Latvijā) - pēc pasūtījuma veikšanas sagaidi zvanu un saskaņo laiku, kad atnāksi pēc preces. Preces saņemšana bez maksas ir iespējama Rīgā, Rēzeknes ielā 3a.

Aizvērt