PASŪTĪJUMU IZSEKOŠANA:
Kā izsekot savu pasūtījumu?
1) Veic pasūtījumu mūsu veikalā un saņem rēķinu e-pastā vai apskati to savā profilā ŠEIT;
2) Veic rēķina apmaksu;
3) Saņem pasūtījuma izsekošanas numuru e-pastā tiklīdz Tavs pasūtījums ir izsūtīts;
* Ja esi reģistrēts lietotājs, tad vari apskatīt sava pasūtījuma izsekošanas numuru, ienākot sistēmā un ielogojoties savā profilā ŠEIT - pēc tam spied uz "mani pasūtījumi" - "apskatīt pasūtījumu" - "track your order" - un ieraudzīsi sava pasūtījuma izsekošanas numuru.
4) PĒC TAM IEVADI SAVU IZSEKOŠANAS NUMURU ŠEIT ZEMĀK (PĒC SAVA IZVĒLĒTĀ PIEGĀDES VEIDA - OMNIVA VAI VENIPAK) UN SEKO SAVA PASŪTĪJUMA PIEGĀDES STATUSAM:
TEV IR IESPĒJA IZVĒLĒTIES SEV PIEMĒROTĀKO PREČU PIEGĀDES VEIDU:
Pirms piegādes saņemsi informāciju ar gaidāmo piegades laiku no Venipak. Ja piegādes laikā nebūsi mājās, tad kurjers sazināsies ar tevi par citu piegādes laiku. Sūtījuma saņemšanas brīdī Tev būs jāuzrāda kurjeram personas apliecinošs dokuments (pase vai ID). Sīkāka informācija par pakas saņemšanu Latvijas teritorijā no Venipak kurjerdienesta atrodama ŠEIT.
Saņemt sūtījumu Omniva pakomātā varēsiet 1 - 2 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Sūtījuma saņemšana Omniva pakomātā ir pavisam vienkārša un aizņem vien 15 sekundes. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas.
Sīkāku informāciju par Omniva pakomātu darbības noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT
Personai, kura pieņēmusi kurjerpasta preci, jāapstiprina pieņemšana un piegādes dokumentā vai plaukstdatorā (PDA) jānorāda šāda informācija: vārds un uzvārds; paraksts; piegādes laiks un datums (izņemot PDA). Baltijas valstīs Kurjerpastam ir jāinformē Adresāts par kurjerpasta preces piegādāšanu telefoniski vai ar īsziņas un/vai e-pasta palīdzību. Ja Adresāts neatbild uz tālruņa zvanu, tā numurs neeksistē vai ir norādīts nepareizi, kurjeram preces atsūtīšanas dienā uz izsniegšanas centru vai, vēlākais, nākamajā dienā vienu reizi jāmēģina preci nogādāt norādītajā adresē.
Ja pirmais piegādes mēģinājums Latvijas Republikā vai Lietuvas Republikā bija neveiksmīgs, otrais piegādes mēģinājums tiks veikts nākamajā darba dienā. Ja Latvijas Republikā un Lietuvas Republikā arī otrais piegādes mēģinājums bija neveiksmīgs, sūtījums tiks nodots pakomātam vai vietējam izsniegšanas centram. Kurjeram, izsniedzot kurjerpasta preci, ir tiesības pieprasīt Adresātam identificēšanas nolūkos personu apliecinošu dokumentu.
Sīkāku informāciju par Omniva kurjera pasta noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT
4. Paņemšu pats uz vietas noliktavā (iespējams tikai Latvijā) - pēc pasūtījuma veikšanas sagaidi zvanu un saskaņo laiku, kad atnāksi pēc preces. Preces saņemšana bez maksas ir iespējama Rīgā, Rēzeknes ielā 3a.
no 100 € bez maksas Eiropā
no 50 € bez maksas Baltijā
no 50 € bez maksas Baltijā
PASŪTĪJUMU IZSEKOŠANA:
Kā izsekot savu pasūtījumu?
1) Veic pasūtījumu mūsu veikalā un saņem rēķinu e-pastā vai apskati to savā profilā ŠEIT;
2) Veic rēķina apmaksu;
3) Saņem pasūtījuma izsekošanas numuru e-pastā tiklīdz Tavs pasūtījums ir izsūtīts;
* Ja esi reģistrēts lietotājs, tad vari apskatīt sava pasūtījuma izsekošanas numuru, ienākot sistēmā un ielogojoties savā profilā ŠEIT - pēc tam spied uz "mani pasūtījumi" - "apskatīt pasūtījumu" - "track your order" - un ieraudzīsi sava pasūtījuma izsekošanas numuru.
4) PĒC TAM IEVADI SAVU IZSEKOŠANAS NUMURU ŠEIT ZEMĀK (PĒC SAVA IZVĒLĒTĀ PIEGĀDES VEIDA - OMNIVA VAI VENIPAK) UN SEKO SAVA PASŪTĪJUMA PIEGĀDES STATUSAM:
TEV IR IESPĒJA IZVĒLĒTIES SEV PIEMĒROTĀKO PREČU PIEGĀDES VEIDU:
Pirms piegādes saņemsi informāciju ar gaidāmo piegades laiku no Venipak. Ja piegādes laikā nebūsi mājās, tad kurjers sazināsies ar tevi par citu piegādes laiku. Sūtījuma saņemšanas brīdī Tev būs jāuzrāda kurjeram personas apliecinošs dokuments (pase vai ID). Sīkāka informācija par pakas saņemšanu Latvijas teritorijā no Venipak kurjerdienesta atrodama ŠEIT.
Saņemt sūtījumu Omniva pakomātā varēsiet 1 - 2 darba dienu laikā no izsūtīšanas brīža Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Sūtījuma saņemšana Omniva pakomātā ir pavisam vienkārša un aizņem vien 15 sekundes. Pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas.
Sīkāku informāciju par Omniva pakomātu darbības noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT
Personai, kura pieņēmusi kurjerpasta preci, jāapstiprina pieņemšana un piegādes dokumentā vai plaukstdatorā (PDA) jānorāda šāda informācija: vārds un uzvārds; paraksts; piegādes laiks un datums (izņemot PDA). Baltijas valstīs Kurjerpastam ir jāinformē Adresāts par kurjerpasta preces piegādāšanu telefoniski vai ar īsziņas un/vai e-pasta palīdzību. Ja Adresāts neatbild uz tālruņa zvanu, tā numurs neeksistē vai ir norādīts nepareizi, kurjeram preces atsūtīšanas dienā uz izsniegšanas centru vai, vēlākais, nākamajā dienā vienu reizi jāmēģina preci nogādāt norādītajā adresē.
Ja pirmais piegādes mēģinājums Latvijas Republikā vai Lietuvas Republikā bija neveiksmīgs, otrais piegādes mēģinājums tiks veikts nākamajā darba dienā. Ja Latvijas Republikā un Lietuvas Republikā arī otrais piegādes mēģinājums bija neveiksmīgs, sūtījums tiks nodots pakomātam vai vietējam izsniegšanas centram. Kurjeram, izsniedzot kurjerpasta preci, ir tiesības pieprasīt Adresātam identificēšanas nolūkos personu apliecinošu dokumentu.
Sīkāku informāciju par Omniva kurjera pasta noteikumiem un sūtījuma saņemšanu lasi ŠEIT
4. Paņemšu pats uz vietas noliktavā (iespējams tikai Latvijā) - pēc pasūtījuma veikšanas sagaidi zvanu un saskaņo laiku, kad atnāksi pēc preces. Preces saņemšana bez maksas ir iespējama Rīgā, Rēzeknes ielā 3a.